Van ontwerp tot levering en alles daar tussenin: productieprocessen staan continu met elkaar in verbinding. Bij Ponthus weten we dan ook dat echte groei vraagt om een integrale aanpak. Wij kijken verder dan een software-oplossing en bieden digitale ondersteuning die ten dienste staat van mensen en processen, niet andersom.
Ponthus helpt u om ERP-systemen te integreren en zo grip te krijgen op de processen in uw organisatie. Samen met u streven we naar Operational Excellence en bepalen we hoe
procesoptimalisatie vertaald kan worden naar de werkvloer.
Managing Director, Laura Metaal
“Ponthus gaat voor de brede aanpak, niet enkel gericht op systeem, mensen of de organisatie, maar juist op de combinatie ervan. Daardoor kunnen wij onze processen stroomlijnen en groei realiseren.”
Operations Manager, ROCKWOOL Group
“Een transitie van het complete bedrijf draait niet enkel om techniek, maar vooral om het verbinden van techniek en de mensen in het bedrijf. De factor mens heeft dus de eerste prioriteit. Daarom werken we nauw samen met Ponthus.”
“Ik ben geboren in Kolkata, een iconische stad in India. De Howrah brug is een prestigieus herkenningspunt van de stad. De brug over de Hooghly dateert uit 1943 en is een van de langste cantileverbruggen ter wereld.
Deze sterke brug draagt dagelijks meer dan 100.000 voertuigen en talloze voetgangers. Hij doet me denken aan de manier waarop Ponthus in contact komt met zijn klanten en met elk van hen een sterke en duurzame relatie opbouwt. Net als deze brug stelt Ponthus mensen in staat om dagelijks hun doelen en ambities te bereiken.”
“Deze brug-tunnelcombinatie verbindt Hong Kong met Zhuhai en Macau. Met een totale lengte van 42 kilometer verkort de brug de reistijd tussen Hongkong en Macau van 4 uur naar 40 minuten.
Deze brug geeft mij de visie dat zelfs de grootste afstanden kunnen worden overbrugd. Binnen de functies software development en data science streef ik ernaar om twee domeinen die ver uit elkaar liggen te overbruggen.”
“De John Frostbrug in mijn geboorteplaats Arnhem draagt een bijzondere historie met zich mee: de brug staat vooral bekend als “A Bridge Too Far” tijdens de Tweede Wereldoorlog. Als software-engineer afkomstig uit deze stad, zie ik parallellen tussen de brug en mijn vakgebied. De brug herinnert aan de cruciale lessen van samenwerking en flexibiliteit, essentieel voor effectieve en innovatieve softwareoplossingen. In de strijd om succesvolle projecten moeten we snel aanpassingen maken bij onverwachte hindernissen.”
“De Nescio brug, elegant en functioneel, verbindt Diemen Noord en IJburg. Vernoemd naar de schrijver Nescio, beroemd om zijn observatievermogen en zijn heldere, treffende, bondige schrijfstijl. In mijn rol als operationeel directeur zie ik een parallel met deze brug en Nescio’s stijl: het verbinden van bedrijfsstrategieën met eenvoud en doeltreffendheid. Net als Nescio, streven wij naar helderheid en effectiviteit in onze aanpak. Welkom bij een team dat de kunst van verbinding waardeert!”
“In Noorwegen loopt de Atlantic way. Een route die bestaat uit acht bruggen over acht kilometer. De verbindingsroute tussen verschillende eilanden slingert zich over de Atlantische Oceaan en vormt een van de mooiste autoroutes ter wereld.
Voor mij is de Atlantic way een prachtig voorbeeld van hoe techniek kan verbinden door gebruik te maken van de natuurlijke omgeving. Als data scientist zorg ik ervoor dat reeds bestaande data gestroomlijnd en ontsloten wordt, waardoor patronen zichtbaar worden. In dat opzicht vormt een data scientist de verbindende factor tussen de verschillende eilandjes aan data.”
“De Python brug in Amsterdam is een opvallende fiets- en voetgangersbrug die bekendstaat om zijn unieke en bochtige ontwerp, waaraan het zijn naam ontleend. Het is een populaire bezienswaardigheid en een belangrijk onderdeel van de moderne architectuur in Amsterdam.
Net zoals de Python Brug fysieke afstanden overbrugt en verschillende delen van een landschap met elkaar verbindt, zo probeer ik ook in mijn professionele leven de kloof tussen mensen en hun uitdagingen te overbruggen. Ik beschouw mezelf als een verbindende schakel, een brug tussen de behoeften van mijn collega’s en de oplossingen die we kunnen bieden.”
“De twee door de Rijn gescheiden stadsdelen van Basel worden middels de Mittlere Brücke verbonden. Een verbinding tussen twee belangrijke onderdelen leggen is ook hoe ik mijn werk zie. Maar in plaats van twee stadsdelen te verbinden tracht ik een verbinding te leggen tussen organisaties en bijvoorbeeld data gedreven werken of proces optimalisatie mogelijkheden.”
“De Huc Brug in Hanoi, Vietnam is een prachtige constructie en verbindt de Ngoc Son-tempel in het hart van het Hoan Kiem-meer met de oever.
De brug verbindt mensen op verschillende niveaus, van buiten naar binnen. Dat is ook mijn doel en sluit aan bij wat Ponthus doet.
Na mijn opleiding in Vietnam wilde ik graag verder studeren in het buitenland.
Ik koos voor de Fontys Hogeschool in Eindhoven en startte bij Ponthus als stagiair.
Ik vind het ontzettend leerzaam om mensen met verschillende achtergronden en standpunten te leren kennen.
Zo ontdekte ik dat de Ponthus slogan “We werken niet voor klanten, maar met klanten” de manier is waarop ik ook graag werk.”
Deze gebogen voetgangerskabelbrug in Maleisië is uniek in zijn soort. Gelegen boven op de bergtop laat hij bezoekers steeds een wisselend perspectief zien op de omgeving. De gebogen vorm reflecteert mijn kijk op oplossingen. We denken vaak dat de weg naar succes een rechte lijn is en vergeten de menselijke factoren zoals veranderingsbereidheid en leiderschapskwaliteiten mee te nemen. Maar de weg naar succes is gebogen en er moet rekening gehouden worden met de mensen die het gaan doen. Ponthus kan daarbij helpen.
Daarnaast heb ik iets met complexe vraagstukken en het komen tot oplossingen. Daar past de locatie van deze brug prima bij. Elke organisatie is anders en elk vraagstuk is uniek. Wij kunnen de organisatie helpen om samen oplossingen te bedenken en te implementeren. Bij Ponthus zijn we klaar als wij allemaal tevreden zijn en trots op de eindoplossing. Die manier van werken past bij mij.
Als ondernemer in Curaçao werkte ik voor verschillende softwarebedrijven die software leveren aan zowel particulieren als de overheid. Ik had het gevoel dat er in Nederland en specifiek bij Ponthus meer kansen waren om te groeien, mijn kennis te delen en te leren. Toen ik met mijn dochter de Julianabrug overstak, vertelde ik haar dat zij binnenkort nog een brug zou moeten oversteken, omdat ze ging studeren in Nederland.
Ik bezocht haar in Nederland en besefte dat ook ik een brug over moest steken om te kunnen groeien. En toen ik op het punt stond terug te gaan naar Curaçao, kreeg ik plotseling een bericht van Ponthus. Tijdens het gesprek was er een duidelijke klik en de manier van werken sprak me aan. Ik realiseerde me dat dit wellicht het teken was waarop ik had gewacht en ik nam de stap om aan de slag te gaan bij Ponthus. Een stap waar ik nog geen dag spijt van heb gehad.
Een brug is een middel om verbinding tussen personen, groepen en organisaties in nodige tijden te realiseren. Een brug maakt samenwerking mogelijk en zorgt ervoor dat we van A naar B gaan. Een brug is altijd stevig en doordacht en je kan erop vertrouwen dat je bij je doel aankomt. Ponthus is die brug.
Deze spoorwegbrug in Roemenië werd gebouwd tussen 1890 en 1895. Toentertijd was het de langste brug in Europa en de op twee na langste ter wereld. De constructie van het gewaagde project over de Danube rivier vereiste innovatieve technieken. De brug was in gebruik gedurende bijna een eeuw, totdat er in 1987 een nieuwe brug werd gebouwd.
Als een bevlogen data professional, help ik klanten hun doelen te bereiken door aandacht te hebben voor detail en gebruik te maken van mijn nieuwsgierigheid en veelzijdige benadering. Wat ik het leukste vind aan werken bij Ponthus, is dat iedereen een unieke set aan vaardigheden met zich meebrengt. Zo wordt een divers “ecosysteem” gecreëerd. Dankzij teamwork en toewijding, creëren we innovatieve oplossingen voor onze klanten en bouwen we projecten voor vandaag en morgen.
Mijn roots liggen in Canberra, de hoofdstad van Australië, daar waar ook deze brug ligt. Ik heb er maar kort gewoond maar ben, inmiddels als echte Limburgse, toch trots om te vertellen dat ik geboren ben in dit prachtige land. Het voelt dan ook als een thuis en dat is ook mijn brug naar Ponthus: het vertrouwde gevoel van thuis. We spreken hier niet voor niets over de ‘Ponthus familie’. Een brug, zo ook die van Canberra, verbindt altijd iets met elkaar en dat is precies wat Ponthus doet. We verbinden mensen met bedrijven, kennis met kunde en we denken mee in oplossingen. Vertrouwen is daarbij de basis van alles!
Tijdens mijn eerste echte backpack avontuur in Vietnam, met twee van mijn beste vrienden, zagen we de Golden Bridge. De brug en de reis staan voor persoonlijke groei, avontuur, vertrouwen en samenwerken om samen van A naar B te komen. Het representeert mijn rol binnen Ponthus, ik ontvang collega’s en klanten altijd met open armen en ondersteun ze in de gewenste groei. En ik heb altijd twee handen beschikbaar om te helpen en te ontzorgen.
Soms zitten issues ‘diepgeworteld’ in een organisatie en lijkt ’t bijna onmogelijk om van A naar B te kunnen gaan. Door samen te werken en de verbinding aan te gaan, bouwen we met de klant met de juiste expertise een brug van mogelijkheden, die leidt tot een goed resultaat.
Ik ben blij en trots dat ik daar een onderdeel van mag zijn en dat ik op mijn manier hieraan een bijdrage kan leveren, wat dan weer veel werkplezier oplevert.
Tijdens mijn reis naar de stranden van Normandië reed ik over de Pont de Normandie: een fenomenale brug in Frankrijk. De brug met prachtige vergezichten reikt ver en dit representeert mijn ambities, die misschien nog wel verder reiken.
De brug vormt een zeer belangrijke verbinding tussen twee departementen in Normandië. Dit staat symbool voor een nauwe samenwerking en verbintenis tussen mij en de klanten van Ponthus. Een sierlijke constructie die staat voor passie en perfectionisme, dit weerspiegelt mijn karakter en mijn werkzaamheden voor Ponthus.
Veranderen en nieuwe dingen ontdekken maken het leven extra interessant. Je dwingt jezelf dan weer nieuwe contacten te leggen en bruggen te slaan. De brug waarvoor ik sta is de brug die de voorstad van Roermond verbindt met de achterstad. Net als de verbinding die deze brug maakt, maakt Ponthus verbinding op basis van vertrouwen, integriteit en nieuwsgierigheid. Dit zijn ook de waarden die in mijn DNA zitten en daarmee een perfecte match maken.
Ik heb deze brug gekozen omdat deze brug de verbinding maakt tussen het oude en het nieuwe gedeelte van Maastricht, de stad waarin ik woon.
Dit doen we bij Ponthus ook, we maken verbinding en werken aan de toekomst. Dat past dan ook weer bij mijn persoonlijke ambitie: innovatief verbeteren van systemen en processen, het adviseren van belanghebbenden en enthousiasmeren en meenemen van de teams, over de brug!
Tijdens mijn studie heb ik een half jaar in Rome gewoond en gestudeerd. De brug op de afbeelding is de brug van Isola Tiberina naar Trastevere. Trastevere is in mijn ogen een stukje authentiek Rome, waar de Romein zelf ook graag komt. Mijn tijd in Rome staat voor mij voor persoonlijke groei en nieuwsgierigheid naar de Romeinse en Italiaanse cultuur. In Trastevere is dat volop aanwezig. Ik zie de brug als verbinding tussen het chaotische Rome en een stukje rust (en dat terwijl het in Trastevere feitelijk net zo druk is als in de rest van de stad).
Dit representeert mijn rol als Data Scientist bij Ponthus. Ik help klanten graag met het creëren van rust in chaotische tijden. Bij Ponthus kan ik mijn nieuwsgierigheid gebruiken voor klanten en hen mede daardoor een passende oplossing bieden.
De spoor- en fietsbrug over de Maas bij Mook. Daar ben ik geboren, dat voelt vertrouwd. Fietsen met vrienden vind ik leuk. Op de racefiets door het Heuvelland of meerdaagse tochten door Europa. Nieuwe wegen ontdekken. Bij zware tochten moeten we samenwerken, het beste uit elkaar halen en volhouden om ons doel te bereiken. Dat doen we ook bij Ponthus.
De Ponte Vecchio doet me denken aan een vriendschap die is ontstaan toen ik ongeveer 13 jaar oud was. Ik ben toen heel goed bevriend geraakt met twee Italianen. Zelfs na 15 jaar spreken we elkaar nog regelmatig en ondernemen we elk jaar iets leuks samen, waaronder een roadtrip door Toscane en Florence. Deze brug doet me denken aan deze langdurige vriendschap: een brug om op voort te bouwen. Dit is ook een kernwaarde van Ponthus, namelijk een goede langdurige relatie met onze klanten.
Een aantal jaar geleden in de middelbareschooltijd vond mijn eerste echte reis plaats met de toenmalige klasgenoten naar Praag.
Hier zagen we de Charles Bridge. Deze brug is voorzien van diverse torens, standbeelden en Tsjechische artiesten en biedt de verbinding tussen twee oude stadsdelen in Praag.
Sinds die tijd staat deze brug voor mij persoonlijk centraal voor verbinding, nieuwsgierigheid, persoonlijke groei en voornamelijk plezier en passie.
Dit weerspiegelt tegenwoordig dan ook mijn rol binnen Ponthus; Vol nieuwsgierigheid een nieuw project samen met de klant aangaan en met veel plezier op zoek naar een passende oplossing.
De kettingbrug in Budapest is sinds 1840 de verbinding tussen de stadsdelen Buda en Pest. Deze brug heb ik bezocht toen ik op een avontuurlijke vakantie was met mijn beste vrienden. Tijdens onze reis hebben wij veel beleefd. Gezamenlijk zijn we alle uitdagingen aangegaan. Bij het bezoek aan de brug merkte ik echter dat deze brug rust en kalmte uitstraalt. Dat is ook waar ik voor sta bij Ponthus, het opbouwen van langdurige verbindingen met klanten en collega’s. Het samen uitvoeren van avontuurlijke projecten met soms strakke deadlines en veel uitdagingen en deze middels rust en kalmte tot een succesvol einde te brengen.
De HEF in Rotterdam is meer dan een brug en een verbinding. Deze brug vereist afstemming. Immers als het middendeel niet goed is afgestemd met de linker en rechter oever zal de verbinding nooit functioneren. Daar ligt mijn passie. Naast het leggen van (zakelijke en menselijke) verbindingen ook zorgdragen voor de afstemming dat alles wat de brug verbindt er ook naadloos overheen kan. Daarnaast heb ik iets met treinen. Ik raak gefascineerd door hun kracht, snelheid en schoonheid.
Het Viaduct van Millau bestaat uit acht overspanningen, ondersteund door zeven betonnen pijlers. Het viaduct is een van de hoogste en grootste voertuigbruggen ter wereld en is ontworpen met de nadruk op de integratie in de natuur. Kwalitatief implementeren van oplossingen passend in de omgeving is waar mijn collega’s en ik voor staan. Met overtuigingskracht en een systematische en planmatige aanpak realiseren wij de klant doelstellingen. Elke dag zijn wij de verbindende factor middels advies en ondersteuning om de groei van de klant te realiseren.
De Tolerance brug van Dubai dient als toegangspoort die de rijke geschiedenis van Dubai verbindt met zijn levendige toekomst. De brug verbindt tegenover elkaar liggende banken en gemeenschappen langs het kanaal en vervoert bezoekers naadloos over het pad. Deze burg representeert de functie van Ponthus in haar samenwerking met de klant. Het team Commercie zet de eerste stappen op de brug naar onze klanten. Samen met de klant bewandelen we de route naar de gewenste situatie, zonder het verleden uit het oog te verliezen. Zo begeleidt Ponthus haar klanten in haar Digitale Transformatie.
De in 1883 gebouwde Brooklyn Bridge is 1825 meter lang en bevat een mooie balans tussen de oude materialen en de nieuwe materialen van het nieuwe tijdperk, de massieve dragers en de ‘fijne’ bekabeling die het wegdek draagt. Op de Brooklyn Bridge zit een stadszegel van Nederlandse afkomst die dateert uit 1834 waar op te lezen is “Eendraght Maakt Magt” (Eendracht maakt macht). In mijn rol binnen Ponthus zoek ik altijd de samenwerking op met klanten en opereren we gezamenlijk om het gewenste resultaat te behalen. Hierbij combineren we de ervaring uit het verleden met de nieuwste innovaties.
Deze brug in Singapore is geïnspireerd op de geometrische opstelling van een DNA-streng. Zolang de passie en energie, voor welk werk dan ook, vanuit het diepst van je DNA komt zal je bereiken wat je wil bereiken. Die instelling heeft mij gebracht tot waar ik nu sta en zal mij zeker blijven verder helpen, wat het doel ook mag zijn.
Deze brug in Maastricht is voor mij de verbinding naar een nieuw leven in Nederland met nieuwe kansen en de stap naar een nieuwe carrière. Daarnaast staat de brug ook symbool voor de verbinding tussen ICT en het resultaat voor een organisatie.
De Infinity bridge strekt zich uit over de Dubai Creek en is met 12 rijbanen en een voetgangersstrook altijd druk. Het meest opvallende aan de brug is de stalen boog in de vorm van het wiskundig symbool voor oneindigheid.
Als software developer spreekt die oneindigheid me aan. Software development is niet statisch, het is altijd in beweging en houdt nooit op. Niet voor een bedrijf, maar ook niet voor mezelf. Ik zal mezelf altijd blijven ontwikkelen en zoeken naar nieuwe kennis, waarmee ik onze klanten vooruit kan helpen. En ja, dat houdt me lekker druk bezig.
Deze bijzondere ‘brug’ gaat niet over het water; ze loopt erdoorheen. Je kunt met je handen zo door het water waden en contact maken met de omgeving. Dit weerspiegelt mijn visie op Organizational Development, Change Management en Leiderschap. Een organisatie ontwikkelt zich en verandert succesvol wanneer je dit ín de organisatie faciliteert.
Ponthus helpt hierbij én we doen het zelf. Wij bewegen ons door organisaties zoals je dóór de Mozesbrug loopt. Met de handen in het water dat er stroomt.
Als kind opgroeiend in Lisse, vond ik aquaducten al ontzettend interessant. Je rijdt onder het water door, terwijl er boven je schepen passeren. Het is zowel een waterweg, als een brug of tunnel. Dat vind ik mooi, die veelzijdigheid en outside the box denken. Soms moet je een gedachtegang totaal omdraaien om tot de kern, en dus de oplossing, te komen.
Ook in mijn werk als consultant bekijk ik een uitdaging van alle kanten om tot een, niet altijd voor de hand liggende, oplossing te komen. Ik vind het heerlijk om structuur aan te brengen en prioriteiten te stellen. Het is als een straat vol blaadjes schoonvegen, waarna deze weer zichtbaar wordt en mensen erdoorheen kunnen lopen.
De favoriete brug van een ingenieur, is de brug die nog onder constructie is. Het is zijn/haar raison d’être en geeft vredige slaap en ochtenden om naar uit te kijken. De Chenab spoorwegbrug in India is zo’n brug en symboliseert voor mij de manier waarop Ponthus bedrijven helpt te groeien.
Mensen aan beide kanten van de vallei hebben hun hoop gevestigd op de brug en op het team dat de brug bouwt. Het team moet het werk op tijd en binnen budget afronden en tegelijkertijd voldoen aan een veelvoud aan regels. Ze werken met strakke schema’s en vinden creatieve oplossingen voor onverwachte uitdagingen. Op een mooie dag zal de brug af zijn en het dagelijks leven kan beginnen voor de mensen in de vallei. Maar niet voor het team dat de brug bouwde. Zij gaan verder en bouwen een nieuwe brug, want de favoriete brug van een ingenieur is de brug die nog gebouwd moet worden.
Deze brug over de Maas verbindt Roosteren met Maaseik, oftewel België met Nederland. Tijdens mijn middelbareschooltijd fietste ik dagelijks over deze brug op weg van mijn woonplaats Born naar school in Maaseik. Het is als het ware een verbinding tussen mijn roots en mijn toekomst.
Tegenwoordig bouw ik als front-end developer bruggen tussen onze klanten en de producten. Ik vind het heerlijk om de look en feel van een applicatie of website vorm te geven totdat deze precies past bij onze klant. Het is dankbaar en uitdagend werk waarbij ik direct resultaat zie van wat ik met de code doe.
De Shinkyo brug in Nikko werd gebouwd in 1636 als een heilige brug en verbindt de Futarasan Jinja Tempel met de buitenwereld.
Eeuwenlang was de brug enkel toegankelijk voor de keizer van Japan en de militaire elite. Aan deze beperkingen kwam in 1973 een einde en de brug werd open gezet voor het publiek. De brug doet me denken aan de ontwikkeling van technologie en kennis.
Voorheen waren kennis en technologie voorbehouden aan de elite, tegenwoordig heeft iedereen toegang tot technieken om problemen op te lossen.
Bruggen hebben het altijd mogelijk gemaakt om obstakels te overwinnen. Het zijn plekken van passage, waar mensen en ideeën samenkomen.
Ponthus is zo’n brug.
In het digitale tijdperk zijn er nieuwe bruggen ontstaan. Virtuele bruggen, waarbij code gebruikt wordt als bouwstenen.
Als een webdeveloper bouw ik deze bruggen, gedreven door de vooruitzichten van nieuwe horizonnen.
Ik stak vele bruggen over, om uiteindelijk bij Ponthus aan te komen. Hier ontmoette ik andere bouwers net als ik.
Allemaal gedreven door hetzelfde verlangen om boven onszelf uit te stijgen.
De Beipanjiangbrug is gelegen op de grens van de zuidelijke provincies Yunnan en Guizhou in de Volksrepubliek China. Met een hoogte van 570 meter is het officieel de hoogste brug ter wereld. Voor mij laat de brug zien wat je kan bereiken als je de lat hoog legt en verder durft te kijken.
In mijn werk als Key Accountmanager bij Ponthus ben ik de spil tussen de klant en de mensen van Ponthus. Ik zorg dat we op de hoogte blijven van de behoeften van de klant en bekijk hoe we deze kunnen vertalen naar kansen. Bij Ponthus leggen we de lat hoog. Niet alleen door op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen op het gebied van digitalisering, maar ook door een vertrouwensband op te bouwen met onze klanten en te weten wat er speelt in hun branche. Die manier van werken past bij me.
Een aantal jaar geleden was ik voor een zakelijke reis in Londen. Daar zag ik de Tower bridge terwijl hij geopend werd. Het was behoorlijk indrukwekkend om te zien hoe de weg omhoog getild werd om de boten te laten passeren. Dit iconische markeringspunt doet me denken aan ons dagelijks werk bij Ponthus waar we dingen voor elkaar krijgen voor onze klanten dankzij flexibiliteit en tegelijkertijd het behouden van langdurige klantrelaties. Ik vind het fijn dat ik kan bijdragen aan succesvolle reizen met integriteit, professionaliteit en teamwork.
De Sint Servaasbrug werd gebouwd tussen 1280 en 1298 ter vervanging van de in 1275 ingestorte brug. De brug is vanaf 1275 vaak overbelast geraakt door het alsmaar toenemende verkeer die het heeft ondersteund, maar de brug is nooit geheel afgebroken. Dit staat symbool voor de manier waarop Ponthus de relatie met haar klanten opbouwt. We staan altijd klaar om zoveel mogelijk te ondersteunen en te ontzorgen en aanpassingen door te voeren om de gewenste doelstellingen van de klant te behalen.
De Golden Gate Bridge is gebouwd in vier jaar en is geopend in 1937. Vele experts dachten dat het niet mogelijk was om een brug over deze baai te bouwen vanwege de sterke stromingen. Bovendien was het water in het midden 102 meter diep. De bouwers hebben de verwachtingen overtroffen. Elke dag staan mijn collega’s en ik klaar om verwachtingen te overtreffen. We doen dit door samen met de klant oplossingen te vinden voor alle complexe uitdagingen, zodat de klant de volgende stappen kan maken in operational excellence, bedrijfsontwikkeling en groei.